dijous, 6 de març del 2008

Superar el tedi


Esta nit he dormit amb el Nóvio. Els dos hem dormit fatal. Porte una setmana amb una activitat neuronal frenètica i de nit tinc somnis molt estranys. I tot ho paga el Nóvio, perquè no m’estic quiet i tampoc el deixe dormir.

Abans d’entrar al llit vam barallar la possibilitat de fer un trio per animar la nostra vida sexual. Jo no n’he fet mai cap i tinc ganes. Però el Nóvio em va dir que el trio podria acabar amb la nostra relació i, d’acord mutu, vam decidir que no faríem cap trio (junts).

Una altra cosa serà si el fem per separat.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ei, martí,
mai no t'he escrit res al fotolog, però en sóc un lector addicte.
sempre amb les teves històries...
un petó d'un català

Anònim ha dit...

Ei, Roger!

Moltes gràcies pel comentari i molt malament per no haver respirat abans!

M'encanta saber qui em llig i conéixer de prop -de ben a prop- tots els lectors (sobretot si en són addictes).

En passar les eleccions vull saber de tu, eh?

Un petó valencià, que es fa sense neutralitzar vocals.

;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails