dijous, 29 d’octubre del 2009

La vedella

Dilluns, encara emocionat per la vesprada/nit de dissabte, durant la qual vaig recuperar la libido i vaig deixar enrere la impotència i el comportament lesbiànic que venia arrossegant des de feia quaranta dies (!), vaig acceptar la proposta que em feia un ecs!amant a través del mòbil a poqueta nit:

- Martí, acabe de comprar a la carnisseria del poble una vedella tan tendra que crec que encara batega. Vols que em deixe caure per ta casa i sopem junts?

Qui mostrava este menyspreu per la vida animal no era un altre que un xic que vaig conéixer fa anys i que de tant en tant es deixava caure per casa.

Vaig acceptar la seua oferta i vaig comprar uns bolets i un Ribera del Duero per a acompanyar la vedella que, efectivament, semblava encara viva.

- Com és que hui t’ha pegat per fer-me una visita? -vaig preguntar amb la copa a la mà, mentre es cuinaven els bolets.
- Home, m’haguera agradat vindre abans, però des que sóc regidor tinc molt poc de temps lliure.
- Vaja...

No sé si fou per l’eròtica del poder, per les proteïnes de la vedella o pels efectes del Ribera del Duero, però després d’haver follat fins que les cames em van dir prou, ara la impotència i l’absència de libido han quedat només com un malson.

I aviat no seran ni tan sol això.

2008




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails