dilluns, 15 de desembre del 2008

Més enllà de Losantos

Hi ha vida -intel·ligent o no- més enllà de Federico. Ahir vaig xatejar amb César Vidal, un dels gran responsables de la caverna mediàtica, ja que la pàgina Libertad Digital organitza allò que anomenen “Diálogos”. Unes vegades amb Losantos i unes altres amb César Vidal, responsable del programa La linterna, en la COPE. Jo em vaig posar de nick “ÁcidoBórico” i em vaig fer passar per un fan de Zaplana. Inefable.


A molts els pot sonar el nom de Vidal per haver vist els seus llibres amuntonats als Carrefours i als Lidls, pero jo el vaig conéixer als debats que feia la Campos quan estava a Telecinco i des d’aleshores sóc fan absolut de les bogeries d’este il·luminat, que actualment té un llibre al Consum on faig la compra sobre els templaris que he estat mil vegades temptat de comprar. Total, val 5 eurets.


Vidal igual pot fer un llibre sobre els masons, sobre la fauna èlfica, sobre la repressió republicana, sobre la càbala o sobre Josep Carreras (verídic absolutament) perquè tots tenen el mateix rigor i el mateix grau de versemblança: cap.


He vist a la frikipèdia que César Vidal publicà en 2004 ni més ni menys que 14 llibres. Però és que en 2005 ens va il·luminar amb 17!


Això és ser de ploma fàcil. No hi dubte.



Novembre 2006

1 comentari:

Corpi ha dit...

Què creus que fan tots els negres que venen de l'Àfrica?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails