dijous, 3 de juliol del 2008

Übersexual

Una de les coses més interessants de les guàrdies com advocat és haver de compartir hores amb els membres de la Guàrdia Civil. Els nous agents representen l'exemple perfecte d'home übersexual: masculins i nets.

Les noves generacions d'agents porten pentinants moderns, ulleres a l'aire, rellotges de D&G, les mans netes i patilles tan ben fetes que em resulta impossible concentrar-me en la feina.

Són educats i correctes i han canviat les ulleres de sol de pera per les últimes peces d'Armani i Moschino (!). A més a més, em parlen de vosté: "Señor letrado, cuando pueda me firma esta citación".

Jo li ho firme tot, agent, encantat de la vida i un poc caxondo.

- - -

Esta nit vaig al cine amb el xic espe(a)cial, que també és net i també em posa caxondo. Demà, festa pija a la platja.

Març 2006

Imatges de Samuel Dekeber per a la campanya d'YSL, obra i gràcia de Tom Ford

1 comentari:

VALENCIANET ha dit...

Ale doncs, a passar una nit espe(a)cial! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails