dijous, 17 de juliol del 2008

Siemens

El meu últim client i el seu germà es dedicaven a contractar línies de telèfons mòbils a Amena i a Vodafone amb DNI's falsificats. Davant el jutge van dir que els DNI's falsos els els subministrava un romanés i que no els venien, sinó que els canviaven per droga (això de la droga fou consell meu, però la idea de tirar-li les culpes a un romanés va ser cosa d'ells).

Des de gener havien obtingut amb este sistema més de 30 mòbils i ara s'enfronten a una condenma per estafa i falsificació de documents.

No obstant això, vaig aconseguir una llibertat provisional sense fiança per a tots dos i espere que m'ho agraeixquen amb l'últim model de Siemens, ja que, segons em van dir, són els millor mòbils del mercat.

I jo mai possaria en dubte l’opinió d’un professional.

Abril de 2006
Imatge de pavelló de Siemens a l'Expo92

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails