diumenge, 20 de juliol del 2008

Des del més enllà

Ahir em va telefonar un ex per saber de la meua vida. Li vaig refregar que la vida em somriu i que estic molt content: la feina em va de meravella, tinc un xic espe(a)cial que em buida la nevera cada vegada que ve a casa i este capde marxaré a Barcelona a fer maldat.

Ell estava trist i em va dir que no s'imaginava que trobar parella poguera resultar tan complicat. Jo li vaig dir que ell és un xic atractiu i que no havia de tindre massa problemes per trobar algú que, com a mínim, li calentara el llit.

Em va respondre que no buscava només això, que volia trobar algú compatible amb ell i que no es limitara només a follar de tant en tant.

Li vaig dir que la vida consisteix a acontentar-se amb allò que ens trobem i a gaudir de la molta o poca sort que tenim i que, per tant, dedicara els esforços que perd en trobar un nóvio a fer coses més productives: que es deixe estar de gaydar.com i que es dedique a fer cruising.

És més eficaç.

Abril 2006

1 comentari:

Sandra ha dit...

cruising?
nono, això mai de la vida...és LO més coent q et pugues trobar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails