diumenge, 13 de juliol del 2008

Operació Estalvi

Ahir vaig decidir començar una operació estalvi. I volia començar reduint els cafés de bar. La meua idea era prendre'l a casa i així estalviar-me tots els dies dos euros: el café de matí i el de vesprada. Dos euros al dia per cinc dies a la setmana són deu euros setmanals, ergo 40 euros mensuals. Un pla perfecte.


Ahir, primer dia de l'Operació Estalvi, però, em va eixir al revés: com ja havia pres café abans d'anar a classe d'italià vaig passar per l'Fnac per fer temps. Error. Error. Error. Vaig eixir amb dos llibres a la butxaca i dos més encomanats perquè no els tenien. La broma em va costar 16 euros (més 20 euros quan arriben els llibres encomants i reservats) i l'Operació Estalvi va saltar pels aires.


Per sort, eren llibres de butxaca, amb uns preus prou reduïts.


Balanç del dia 1 de l'Operació Estalvi: -14 euros (16 euros dels llibres - 2 euros dels cafés que em vaig prendre a casa) i -20 euros compromesos. Horror.


Abril 2006

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails